KKK

Tellimused

Tellimuse saab esitada meie veebilehel https://vitaenordica.ee/tooted/; või helistades klienditeeninduse numbril 6095555 (E-R 9-17); või saates e-kirja meie klienditeenindusele aadressile klienditeenindus@vitaenordica.ee.

Kui brauser viib teid pärast tellimuse esitamist aitäh-lehele, võite kindlad olla, et teie tellimus on läbi läinud. Samuti saate kinnituse oma e-posti aadressile, mida kasutasite tellimuse esitamisel. Kui näib, et te pole e-posti teel kinnitust saanud, soovitame vaadata rämpsposti kausta või kontrollida prügikasti.

Tavaliselt võtab tellimuse saatmine aega umbes kaks nädalat. Kui te pole oma toodet kahe nädala jooksul kätte saanud, palun saatke e-kiri meie klienditeeninduse aadressile klienditeenindus@vitaenordica.ee või helistage kliendiinfo numbrile 6095555 (E-R 9-17)

Võite helistada meie klienditeeninduse numbrile 6095555 (E-R 9-17) või saata e-kiri aadressile klienditeenindus@vitaenordica.ee.

Kuna saadetised tulevad maksikirjana (väikesed pakid), siis puudub neil jälgimisnumber. Kui te ei saa tellimust kahe nädala jooksul, võtke ühendust meie klienditeenindusega.

Soovime tooted kliendile koju tarnida võimalikult lihtsalt.

Tootega on kaasas arve, millega saate selle eest tasuda. Igal arvel on oma viitenumber.

Arve maksetähtaja muutmisega seotud küsimuste korral võtke palun ühendust meie klienditeenindusega aadressil  klienditeenindus@vitaenordica.ee või helistage kliendiinfo numbril 6095555 (E-R 9-17)

Ei, saatmiskulusid ei lisandu. Saatmiskulu sisaldub juba toote koguhinnas.

Kui te mingil põhjusel ei soovi tulevikus tarneid saada, võite oma jätkutellimused igal ajal tühistada, helistades meie klienditeeninduse numbrile 6095555 (E-R 9-17) või saates e-kirja klienditeenindus@vitaenordica.ee. Kui soovite, et tühistamine kehtiks juba järgmisele saadetisele, ärge unustage oma tellimust tühistada vähemalt 10 päeva enne järgmist tarnekuupäeva; infot järgmise tarnekuupäeva kohta saate vaadata oma eelmiselt arvelt. Kui saadate e-kirja, lõpetatakse teie tellimus alles siis, kui oleme teie e-kirjale vastanud.

Kasutamata, avamata ja uuesti müüki minevad tooted saate tagastada 14 päeva jooksul pärast tellimuse tühistamist. Teil on õigus tellimus 14 päeva jooksul tühistada. Tühistamisperiood algab siis, kui klient on toote kätte saanud. Kõik tagastatavad tooted peavad olema kasutamata. Pretensioonide korral kirjutage meie klienditeenindusele klienditeenindus@vitaenordica.ee või helistage kliendiinfo numbrile 6095555 (E-R 9-17). Iga tagastusega tegeletakse juhtumipõhiselt.

Jah, toote tagastamise kulud tasub klient.

Kui olete arve juba tasunud, kuid otsustate oma toote tagastada, siis makstud rahasumma tagastatakse teile, kui saadate klienditeenindusele vastava e-kirja aadressil klienditeenindus@vitaenordica.ee või helistate 6095555 (E-R 9-17). Mõlemal juhul palume teil esitada oma pangakonto number, et saaksime raha sama maksevahendi kaugu tagasi maksta. 

Üldinfo

Kinnitame, et tagasiside on saadud klientidelt, kes on meie tooteid ostnud. Need on saadud otse klientidelt meie klienditeeninduse kaudu (või klientidelt, kes on vastanud kliendirahulolu uuringutele/tagasiside küsitlustele). Mõne meie uue toote puhul võime paluda tootetestijal anda toote kohta ausat tagasisidet. Testija ei ole kohustatud andma toote testimise eest positiivset tagasisidet.

Tarbijate arvustusi küsitakse e-posti teel klientidelt, kes on selle toote tellinud. Seega võime olla kindlad, et kõnealune isik on toote ka tegelikult ostnud. Lisaks võib klienditeenindus saada üldist toote tagasisidet e-posti teel, misjärel kontrollitakse, kas kõnealune isik on meie klient.